Mokytojų tarybą sudaro Gimnazijos direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Gimnazijoje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys, išskyrus Gimnazijos direktorių. Mokytojų tarybai vadovauja išrinktasis pirmininkas.
Mokytojų tarybos veikla yra reglamentuojama Gimnazijos direktoriaus įsakymu patvirtintais mokytojų tarybos nuostatais.
Mokytojų tarybos kompetencija:
- inicijuoja Gimnazijos kaitos procesus;
- dalyvauja planuojant Gimnazijos veiklą;
- svarsto bendrųjų ugdymo programų, nustatančių ugdymo turinį valstybės lygmeniu,
įgyvendinimą Gimnazijoje, optimalų ugdymo sąlygų sudarymą, ugdymo turinio atnaujinimą,
mokinių ugdymo (-si) rezultatus; - aptaria skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo
programas, metodus; - analizuoja mokinių krūvius, nepažangumo ir nelankymo priežastis;
- kartu su Gimnazijos socialiniais pedagogais, sveikatos priežiūros specialistu, psichologais
sprendžia mokinių sveikatos, socialinės paramos, mokymosi, prevencinės veiklos, poilsio,
mitybos, saugos klausimus; - aptaria švietimo reformos įgyvendinimo ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų
pedagoginės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes; - priima nutarimus vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro
patvirtintais bendraisiais ugdymo planais ir kitais norminiais teisės aktais; - sprendžia mokinių kėlimo į aukštesnę klasę klausimus;
- atviru balsavimu renka atstovus į Gimnazijos tarybą;
- svarsto mokytojų darbo krūvius, neformaliojo švietimo organizavimą;
- teikia Gimnazijos direktoriui, direktoriaus pavaduotojams ugdymui, atestacijos komisijai
siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos kėlimo; - analizuoja, kaip Gimnazija vykdo veiklos ir ugdymo planus;
- teikia siūlymus dėl Gimnazijos metinės veiklos programos, ugdymo plano įgyvendinimo,
mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo, fiksavimo ir panaudojimo
sistemos tobulinimo; - svarsto ir teikia Gimnazijos tarybai pritarti darbo tvarkos taisykles;
- analizuoja pristatomų tyrimų, darbo grupių, metodinių grupių veiklos, Gimnazijos įsivertinimo
rezultatus, švietimo politikos naujoves; - svarsto ir priima nutarimus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais ir Gimnazijos
direktoriaus teikiamais klausimais.